Indkøbskurv

DHL

Fragt

Fragt kun 395,- kroner uanset hvor meget du køber!

block2

14 dages returret

Vi tilbyder 14 dages returret.

Fleksibel levering!

Hjemmelevering til aftalt tid, også aftentider.
Læs Mere.

Ekspeditionsgebyr:
0 kr
Fragt
0 kr
Gavekort/kampagnekode
-0 kr
Opbæring
0 kr

Total Pris:

(inkl.moms)
0 kr
cart-content-shadow
Din søgning "" matchede ingen produkt.
search banner
bg-pask-left bg-pask-left

Fragt og levering

Sådan fungerer levering
Fragtafgift er altid kun 395 kr. lige meget hvor du bor.
Forsendelser leveres altid til adressen og frem til kantsten. Indbæring/Opbæring af varene kan tillægges ved kassen inden betaling.
Når din ordre er pakket og sendt fra os, kontaktes du af Bring via telefon, får at aftale en dag samt tid for levering, der passer dig. Bring kan normalt også levere på aftentider.

Leveringsaftale
Hos Trademax er du altid garanteret hjemmelevering, alle ugens hverdage mellem kl. 08.00-17.00. Fragten er altid 395,- uanset antal bestilte produkter. Trademax tilbyder levering ved kantsten eller levering med opbæring. Fragtfirmaet kontakter altid kunden, så snart de har modtaget leverancen, for at aftale en passende dag og tidspunkt for levering. Oftest aftales et tidsinterval i overensstemmelse med fragtfirmaet. Bemærk at det ikke er muligt at få levering til ikke brofaste øer, samt Færøerne og Grønland. Du er velkommen til at kontakte vores kundeserviceafdeling for oplysninger om, hvordan og hvortil vi kan levere i dit område.

En bestilling kan blive delt op på flere leverancer, på grund af at produkterne leveres fra forskellige lagre. Vær opmærksom på, at leveringstiden på hjemmesiden kun er vejledende. Såfremt der opstår forsinkelser, i forbindelse med leverancen, vil du blive informeret herom af vores kundeserviceafdeling. Årsager til leveringsforsinkelser kan fx. være når en leverandør eller transportør ikke kan fuldføre sin forpligtelse til os. Leveringstiden for bestillingsvarer er normalt ca. 4-6 uger. Lagervarer leveres normalt indenfor ca. 14 dage.

Når du modtager din leverance
Kunden bærer ansvar for at inspicere leverancen ved modtagelsen, og sikre at der ikke er skader på emballagen. Såfremt der opdages skader på emballagen, så bedes kunden notere dem på fragtbrevet/ håndscanneren. Kontrollér antallet kolli og notér eventuelle mangler på fragtbrevet/ håndscanneren samt underskriv fragtbrevet. Underskriften bør være læselig. Ved ikke læselig underskrift bør navnet endvidere skrives med blokbogstaver.

Opbæring til ønsket plads i hjemmet
Opbæring er et ekstra tilvalg, og kan tilvælges før du gennemfør købet. Dette tilvalg gør det let for dig, der ikke har mulighed for selv at bære din vare ind i dit hjem, eller som ikke ønsker dette besvær. Såfremt man bestiller opbæring sørger fragtfirmaet for at levere varen til ønsket plads i hjemmet, også hvis du bor i lejlighed. Kunden er selv ansvarlig for at fjerne eventuelle forhindringer i hjemmet, samt at sørge for at levering kan gennemføres uden at forvolde skader i hjemmet. Dette kan fx. gøres ved at beskytte gulve og hægte eventuelle døre af. Dette skal forberedes inden leveringstidspunktet.

Handelsbetingelser

Hos Trademax kan du nemt, sikkert og trygt bestille varer online. Læg den ønskede vare i indkøbskurven, så har du automatisk oversigt over alle dine produkter, antal varer og prisen som angives inkl. moms. Når du gennemfører et køb, får du automatisk tilsendt en ordrebekræftelse via e-mail, så ved du at din bestilling er gået igennem og er på vej til dig! Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål i forbindelse med dit køb, vores produkter eller lignende. Kontaktinformation finder du under kontakt os.

Forsinkelse
Ved eventuel leveringsforsinkelse kompenserer Trademax kunden med maksimalt 1000 kr af den forsinkede vares pris. Kompensationen beregnes i henhold til følgende:

14-21 dages forsinkelse: 2,5% af produktets værdi
22-28 dages forsinkelse: 5% af produktets værdi
29-35 dages forsinkelse: 7,5% af produktets værdi

Ikke modtaget leverance

Skulle kunden, mod forventning, ikke ønske at tage imod en afsendt leverance, har Trademax ret til at debitere kunden en afgift på 795,- for returomkostninger.

Betaling

Betalingskort
Betaling kan ske med betalingskort via vores hjemmeside og vi modtager VISA eller MasterCard. Kunden skal blot oplyse kortnummer, udløbsdato og de tre kontrolcifre på kortets bagside. Vi gør opmærksom på, at pengene bliver trukket direkte fra kontoen, når kunden bekræfter bestillingen.

Trademax benytter i forbindelse med alle betalinger VBV (Verified by Visa), der er en global sikkerhedsforanstaltning skabt af VISA og MasterCard, ved køb over internettet. Betalingen sker med en sikker SSL-kryptering, som sikrer at betalingsoplysningerne ikke er tilgængelige for uvedkommende. Har du spørgsmål i forbindelse med sikkerhed ved bestilling på internettet eller betalingskort, bedes du tage kontakt til Trademax kundeservice via telefon: 89 88 22 82 eller e-mail: info@trademax.dk.

Salgsbetingelser

Køb
Alle priser på hjemmesiden er angivet inklusive moms.  Når du gennemfør en bestilling, får du automatisk tilsendt en ordrebekræftelse via e-mail. Såfremt du har spørgsmål eller vil ændre noget i din bestilling, bedes du tage kontakt til Trademax kundeservice via telefon eller e-mail. Trademax indgår ikke aftaler med umyndige personer (under 18 år). Vi tager forbehold for eventuelle udsolgte varer, samt tryk- og tastefejl på hjemmesiden og i annoncer. Skulle der opstå fejlagtigheder i pris, leveringstid eller andre omstændigheder, forbeholder Trademax sig retten til at ændre dette efterfølgende.

Fortrydelsesret

Hvis du fortryder dit køb
Ifølge forbrugeraftaleloven har kunden altid ret til at fortryde købet, indenfor 14 dage, fra modtagelsen af varen, uden særlig begrundelse. Såfremt produktet ikke sendes i retur til Trademax i original stand, debiteres kunden for værdiforringelsen, dette gælder også for emballagen. Ønsker du at benytte dig af fortrydelsesretten, er det krav på at tilsende Trademax billeder af varen og emballagen. Reklamationer oprettes via Trademax’ hjemmeside, efterfølgende tager Trademax en beslutning angående værdiforringelse. Bemærk at din fortrydelsesret delvist kan bortfalde, hvis du monterer ben og lignende, eller på anden måde tager varen i brug og derved forårsager synlig forringelse, hvilket kan forringe salgsværdien af produktet.

Forbrugeraftaleloven indeholder et antal bestemmelser, hvilke begrænser retten til at udnytte fortrydelsesretten. Trademax gør hermed kunden opmærksom på, at fortrydelsesretten ifølge Forbrugeraftalelovens § 18 stk. 3, ikke gør sig gældende for: “levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg”. Eksempler på dette er varer eller produkter der fremstilles på kundens bestilling og efter specifikke ønskemål. Disse produkter benævnes som bestillingsvarer eller kommissionsvarer.

Fortrydelsesret indenfor 14 dage gælder udelukkende for privatpersoner. Hvis du er i tvivl om hvilke varer eller produkter som ikke omfattes af fortrydelsesretten, bedes du tage kontakt til Trademax kundeserviceafdeling.

Kunden skal, før en bestilling kan fuldføres, acceptere handelsbetingelserne og være myndig. Ved at acceptere nærværende betingelser samtykker Kunden til, at disse til enhver tid er gældende og regulerer forholdet mellem Kunden og Trademax i enhver sammenhæng, herunder bestilling og brug af produkter solgte af Trademax. Dette indebærer at kunden ikke har nogen fortrydelsesret fra og med det tidspunkt hvor produktet/ produkterne, såsom ovenstående eksempler, er blevet sat i produktion.

Returnering af varer
Som kunde har du ret til at afprøve og fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på, før der besluttes om en eventuel retur. Afprøvningen skal udføres med forsigtighed og må ikke gøres mere omfattende end nødvendigt, idet varen skal returneres i original stand. Kunden skal returnere varen i original emballage eller ligeværdig sådan. Varen skal desuden returneres komplet, hvis ikke andet er aftalt mellem kunden og Trademax.

Såfremt varen er blevet afprøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter Trademax den som brugt, hvilket betyder, at du ved et retur- og fortrydelseskøb kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens salgsmæssige værdi.

Trademax kan debitere kunden for eventuelle ekstra omkostninger, der kan opstå ved ikke komplette eller beskadigede produkter og emballager, samt produkter der er blevet taget i brug. Gem altid følgesedlen indtil returen er blevet fuldført samt godkendt af Trademax. Kunden skal indsende billeder af produktets stand, til Trademax, ved et retur- og fortrydelseskøb.

Ved et retur- og fortrydelseskøb bærer kunden ansvar for produktets stand og derved også for eventuelle skader som kan opstå under transporten.

Pengene retur
Hvis du indenfor 14 dage fortryder dit køb, får du naturligvis købsbeløbet refunderet. Såfremt du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret, bedes du tage kontakt til Trademax via telefon eller e-mail. Købsbeløbet bliver tilbageført til det betalingskort, som du benyttede ved betalingen, så snart vi har fået varen retur og har kontrolleret, at den lever op til reglerne for fortrydelsesretten. Refundering af din betaling sker typisk indenfor 10 bankdage. Vær opmærksom på, at Trademax opkræver kunden for returomkostningen henholdsvis på 499,- for små forsendelser og 1499,- for større forsendelser, ved et retur- eller fortrydelseskøb. Bemærk at varen altid skal sendes retur i forsvarlig emballage.

Produktinformation
Trademax tager forbehold for eventuelle fejl i produktinformation og annoncer, samt at billeder ikke altid gengiver produkternes udseende i virkeligheden. Alle produkter er beregnet til brug i Sverige, Norge og Danmark.

Personoplysninger
De personlige oplysninger, kunden bedes oplyse for at kunne gennemføre købet, vil ikke blive videresendt, eller på anden vis solgt videre. Vi anvender udelukkende disse oplysninger i forbindelse med oprettelse af din bestilling, for at kunne levere dine varer, samt med henblik på at kunne hjælpe dig ved en eventuel henvendelse. Ifølge persondataloven har du som kunde ret til at begære indsigt i, hvilke oplysninger der er registreret om dig, og såfremt du anslår at denne information er fejlagtig eller irrelevant, kan du begære korrigering eller fjernelse fra vores kunderegister. Henvendelser i forbindelse med persondataloven skal rettes til info@trademax.dk

Garanti og Reklamation

Garanti
Alle Trademax produkter er omfattet af 2 års reklamationsret, i henhold til købeloven. Nogle produkter er omfattet af en anden garanti, fx. senge og sofaer. Bemærk, at garantien udelukkende gælder, såfremt det er angivet skriftligt i produktinformationen, ved købstidspunktet.

Reklamation
Kunden bærer ansvar for at inspicere leverancen grundigt ved modtagelsen. Såfremt der opdages fejl eller mangler på varen, skal kunden oprette en reklamationssag via vores hjemmeside, under “kontakt os”. Reklamationssagen skal oprettes så snart fejlen opdages og indeholde en udførlig beskrivelse af fejl og mangler, samt vedhæftede billeder af varen. Gem altid emballagen til du er sikker på, at du vil beholde varen.

Ved oprettelse af en reklamationssag, får kunden et sagsnummer og bliver kontaktet af reklamationsafdelingen så snart som muligt, med henblik på at finde en løsning. Kunden bærer ansvar, for at vedlægge dokumentation for købet, fx. kvittering eller ordrebekræftelse/ordrenummer.

Trademax betaler returfragten i forbindelse med en reklamation.

Reklamationen er ikke berettiget såfremt manglen opstår som en følge af fejlagtig anvendelse af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Reklamationer over naturens luner og kosmetiske afvigelser accepteres ikke, såsom:

Kosmetiske afvigelser der er usynlige ved alm. brug, fx på en skjult underside eller bagside

•Alm. forekommende variationer i træfiner

•Alm. forekommende variationer i læder

•Alm. forekommende knaster i massivt træ eller deres placering

•Mindre luftbobler i glasblæste produkter

•Eventuelle lyskilder og batterier, der medfølger en vare. Disse er ikke en del af varen, men medsendes som en service, for at hjælpe kunden til at fastslå hvilken type varen bruger.

•Unikke og vintage produkter

 

Trademax står ydermere for returfragten ved en reklamation, såfremt produktet er blevet afhjulpet af samme fejl 3 gange uden, at Trademax har kunnet tilgodese kunden et fuldt ud optimalt produkt.

Transportskade
Kunden bærer ansvar, for at der er nogen til at modtage leverancen og underskrive fragtbrevet når leverancen udføres. Det er også kundens ansvar at inspicere varen og emballagen grundigt efter modtagelsen samt at notere antal kolli. Såfremt der opdages fejl eller mangler på varen eller emballagen skal dette noteres på fragtbrevet/håndscanneren når chaufføren er til stede. Dette er nødvendigt i tilfælde af at du skal søge erstatning for eventuelle skader på dit produkt. Anmeldelse om transportskade skal ske indenfor 3 dage, ved at rette henvendelse til Trademax, idet vi skal videresende anmeldelsen til vores fragtfirma. I anmeldelsen, bedes kunden vedhæfte billeder af emballagen, samt billeder af den beskadigede vare inden montering. Gem emballagen ved en reklamationssag. Reklamationssager skal oprettes via vores hjemmeside, under ”Kontakt os”.

Godkendelse
Den e-mailadresse og mobilnummer du oplyser ved bestilling, bliver brugt af Trademax som kontaktoplysning, i forbindelse med advisering. Dermed godkender kunden også at få tilsendt tips, information og annoncer via SMS eller e-mail. Hvis kunden ikke ønsker at modtage ovennævnte e-mails, SMS eller annoncer, er det muligt at når som helst med et enkelt klik fravælge dette i e-mailen og/eller SMS beskeden.