Åbningstider kundesupporten

Mandag - Fredag: 10:00 - 15:00

Lørdag - Søndag: Lukket


Handle via telefonen!

Vi tilbyder også muligheden for at handle via telefonen. Vores professionelle kundesupport giver dig alle de svar du behøver for at føle dig 100% tryg ved at handle hos os!

89882282
Telefontid idag: 10:00 - 15:00
0 produkter
Totalt: 0 kr

Indkøbskurv

DHL

Fragt

Fragt kun 395,- kroner uanset hvor meget du køber!

block2

14 dages åbent køb

Vi tilbyder 14 dages åbent køb med fuld returret.

Ekspeditionsgebyr:
0 kr
Fragt
0 kr
Gavekort/kampagnekode
-0 kr
Opbæring
0 kr

Total Pris:

(inkl.moms)
0 kr
cart-content-shadow
Din søgning "" matchede ingen produkt.
search banner
bg-pask-left bg-pask-left

Hos Trademax kan du nemt, sikkert og trygt bestille varer online. Læg den ønskede vare i indkøbskurven, så har du automatisk oversigt over alle dine produkter, antal varer og prisen som angives inkl. moms. Når du gennemfører et køb, får du automatisk tilsendt en ordrebekræftelse via e-mail, så ved du at din bestilling er gået igennem og er på vej til dig! Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål i forbindelse med dit køb, vores produkter eller lignende. Kontaktinformation finder du under kontakt os.

Fragt- og leveringsbetingelser

Leveringsaftale

Hos Trademax er du altid garanteret hjemmelevering, alle ugens hverdage mellem kl. 08.00-17.00. Fragten er altid 395,- uanset antal bestilte produkter. Trademax tilbyder levering ved kantsten eller levering med opbæring. Fragtfirmaet kontakter altid kunden, så snart de har modtaget leverancen, for at aftale en passende dag og tidspunkt for levering. Oftest aftales et tidsinterval i overensstemmelse med fragtfirmaet. Bemærk at det ikke er muligt at få levering til ikke brofaste øer, samt Færøerne og Grønland. Du er velkommen til at kontakte vores kundeserviceafdeling for oplysninger om, hvordan og hvortil vi kan levere i dit område.

En bestilling kan blive delt op på flere leverancer, på grund af at produkterne leveres fra forskellige lagre. Vær opmærksom på, at leveringstiden på hjemmesiden kun er vejledende. Såfremt der opstår forsinkelser, i forbindelse med leverancen, vil du blive informeret herom af vores kundeserviceafdeling. Årsager til leveringsforsinkelser kan fx. være når en leverandør eller transportør ikke kan fuldføre sin forpligtelse til os. Leveringstiden for bestillingsvarer er normalt ca. 4-6 uger. Lagervarer leveres normalt inden for ca. 14 dage.

Når du modtager din leverance

Kunden bærer ansvar for at inspicere leverancen ved modtagelsen, og sikre at der ikke er skader på emballagen. Såfremt der opdages skader på emballagen, så bedes kunden notere dem på fragtbrevet/ håndscanneren. Kontrollér antallet kolli og notér eventuelle mangler på fragtbrevet/ håndscanneren samt underskriv fragtbrevet. Underskriften bør være læselig. Ved ikke læselig underskrift bør navnet endvidere skrives med blokbogstaver.

Opbæring til ønsket plads i hjemmet

Opbæring er et ekstra tilvalg, og kan tilvælges før du gennemfør købet. Dette tilvalg gør det let for dig, der ikke har mulighed for selv at bære din vare ind i dit hjem, eller som ikke ønsker dette besvær. Såfremt man bestiller opbæring sørger fragtfirmaet for at levere varen til ønsket plads i hjemmet, også hvis du bor i lejlighed. Kunden er selv ansvarlig for at fjerne eventuelle forhindringer i hjemmet, samt at sørge for at levering kan gennemføres uden at forvolde skader i hjemmet. Dette kan fx. gøres ved at beskytte gulve og hægte eventuelle døre af. Dette skal forberedes inden leveringstidspunktet.

Forsinkelse

Ved en eventuel forsinkelse kompenserer Trademax kunden med op til 2,5% af værdien på de varer som er forsinkede, per forsinket uge. Maksimal erstatning er op til 10% af varens værdi.

Ikke modtaget leverance

Såfremt kunden, mod forventning, ikke ønsker at tage imod en leverance, når den ankommer til adressen, har Trademax ret til at debitere kunden en afgift på 795,- for returomkostninger.

Betaling

Betalingskort

Betaling kan ske med betalingskort via vores hjemmeside og vi modtager VISA eller MasterCard. Kunden skal blot oplyse kortnummer, udløbsdato og de tre kontrolcifre på kortets bagside. Vi gør opmærksom på, at pengene bliver trukket direkte fra kontoen, når kunden bekræfter bestillingen. 

Trademax benytter i forbindelse med alle betalinger VBV (Verified by Visa), der er en global sikkerhedsforanstaltning skabt af VISA og MasterCard, ved køb over internettet. Betalingen sker med en sikker SSL-kryptering, som sikrer at betalingsoplysningerne ikke er tilgængelige for uvedkommende. Har du spørgsmål i forbindelse med sikkerhed ved bestilling på internettet eller betalingskort, bedes du tage kontakt til Trademax kundeservice via telefon: 89 88 22 82 eller e-mail: info@trademax.dk.

Salgsbetingelser

Køb

Alle priser på hjemmesiden er angivet inklusive moms.  Når du gennemfør en bestilling, får du automatisk tilsendt en ordrebekræftelse via e-mail. Såfremt du har spørgsmål eller vil ændre noget i din bestilling, bedes du tage kontakt til Trademax kundeservice via telefon eller e-mail. Trademax indgår ikke aftaler med umyndige personer (under 18 år). Vi tager forbehold for eventuelle udsolgte varer, samt tryk- og tastefejl på hjemmesiden og i annoncer. Skulle der opstå fejlagtigheder i pris, leveringstid eller andre omstændigheder, forbeholder Trademax sig retten til at ændre dette efterfølgende.

Fortrydelsesret

Hvis du fortryder dit køb

Ifølge forbrugeraftaleloven har kunden altid ret til at fortryde købet, inden for 14 dage, fra modtagelsen af varen, uden særlig begrundelse. Såfremt produktet ikke sendes i retur til Trademax i original stand, debiteres kunden for værdiforringelsen, dette gælder også for emballagen. Ønsker du at benytte dig af fortrydelsesretten, er det krav på at tilsende Trademax billeder af varen og emballagen. Reklamationer oprettes via Trademax’ hjemmeside, efterfølgende tager Trademax en beslutning angående værdiforringelse. Bemærk at din fortrydelsesret delvist kan bortfalde, hvis du monterer ben og lignende, eller på anden måde tager varen i brug og derved forårsager synlig forringelse, hvilket kan forringe salgsværdien af produktet.

Forbrugeraftaleloven indeholder et antal bestemmelser, hvilke begrænser retten til at udnytte fortrydelsesretten. Trademax gør hermed kunden opmærksom på, at fortrydelsesretten ifølge Forbrugeraftalelovens § 18 stk. 3, ikke gør sig gældende for: “levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg”. Eksempler på dette er varer eller produkter der fremstilles på kundens bestilling og efter specifikke ønskemål. Disse produkter benævnes som bestillingsvarer eller kommissionsvarer.

Fortrydelsesret inden for 14 dage gælder udelukkende for privatpersoner. Hvis du er i tvivl om hvilke varer eller produkter som ikke omfattes af fortrydelsesretten, bedes du tage kontakt til Trademax kundeserviceafdeling.

Kunden skal, før en bestilling kan fuldføres, acceptere handelsbetingelserne og være myndig. Ved at acceptere nærværende betingelser samtykker Kunden til, at disse til enhver tid er gældende og regulerer forholdet mellem Kunden og Trademax i enhver sammenhæng, herunder bestilling og brug af produkter solgte af Trademax. Dette indebærer at kunden ikke har nogen fortrydelsesret fra og med det tidspunkt hvor produktet/ produkterne, såsom ovenstående eksempler, er blevet sat i produktion.

Returnering af varer

Som kunde har du ret til at afprøve og fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på, før der besluttes om en eventuel retur. Afprøvningen skal udføres med forsigtighed og må ikke gøres mere omfattende end nødvendigt, idet varen skal returneres i original stand. Kunden skal returnere varen i original emballage eller ligeværdig sådan. Varen skal desuden returneres komplet, hvis ikke andet er aftalt mellem kunden og Trademax.

Såfremt varen er blevet afprøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter Trademax den som brugt, hvilket betyder, at du ved et retur- og fortrydelseskøb kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens salgsmæssige værdi.

Trademax kan debitere kunden for eventuelle ekstra omkostninger, der kan opstå ved ikke komplette eller beskadigede produkter og emballager, samt produkter der er blevet taget i brug. Gem altid følgesedlen indtil returen er blevet fuldført samt godkendt af Trademax. Kunden skal indsende billeder af produktets stand, til Trademax, ved et retur- og fortrydelseskøb. 

Ved et retur- og fortrydelseskøb bærer kunden ansvar for produktets stand og derved også for eventuelle skader som kan opstå under transporten. 

Pengene retur

Hvis du inden for 14 dage fortryder dit køb, får du naturligvis købsbeløbet refunderet. Såfremt du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret, bedes du tage kontakt til Trademax via telefon eller e-mail. Købsbeløbet bliver tilbageført til det betalingskort, som du benyttede ved betalingen, så snart vi har fået varen retur og har kontrolleret, at den lever op til reglerne for fortrydelsesretten. Refundering af din betaling sker typisk inden for 10 bankdage. Vær opmærksom på, at Trademax opkræver kunden for returomkostningen henholdsvis på 499,- for små forsendelser og 1499,- for større forsendelser, ved et retur- eller fortrydelseskøb. Bemærk at varen altid skal sendes retur i forsvarlig emballage.


Produktinformation

Trademax tager forbehold for eventuelle fejl i produktinformation og annoncer, samt at billeder ikke altid gengiver produkternes udseende i virkeligheden. Alle produkter er beregnet til brug i Sverige, Norge og Danmark.

Personoplysninger

De personlige oplysninger, kunden bedes oplyse for at kunne gennemføre købet, vil ikke blive videresendt, eller på anden vis solgt videre. Vi anvender udelukkende disse oplysninger i forbindelse med oprettelse af din bestilling, for at kunne levere dine varer, samt med henblik på at kunne hjælpe dig ved en eventuel henvendelse. Ifølge persondataloven har du som kunde ret til at begære indsigt i, hvilke oplysninger der er registreret om dig, og såfremt du anslår at denne information er fejlagtig eller irrelevant, kan du begære korrigering eller fjernelse fra vores kunderegister. Henvendelser i forbindelse med persondataloven skal rettes til info@trademax.dk

Garanti og Reklamation

Garanti

Alle Trademax produkter er omfattet af 2 års reklamationsret, i henhold til købeloven. Nogle produkter er omfattet af en anden garanti, fx. senge og sofaer. Bemærk, at garantien udelukkende gælder, såfremt det er angivet skriftligt i produktinformationen, ved købstidspunktet. 

Reklamation

Kunden bærer ansvar for at inspicere leverancen grundigt ved modtagelsen. Såfremt der opdages fejl eller mangler på varen, skal kunden oprette en reklamationssag via vores hjemmeside, under “kontakt os”. Reklamationssagen skal oprettes så snart fejlen opdages og indeholde en udførlig beskrivelse af fejl og mangler, samt vedhæftede billeder af varen. Gem altid emballagen til du er sikker på, at du vil beholde varen.

Ved oprettelse af en reklamationssag, får kunden et sagsnummer og bliver kontaktet af reklamationsafdelingen så snart som muligt, med henblik på at finde en løsning. Kunden bærer ansvar, for at vedlægge dokumentation for købet, fx. kvittering eller ordrebekræftelse/ordrenummer.

Trademax betaler returfragten i forbindelse med en reklamation.

Reklamationen er ikke berettiget såfremt manglen opstår som en følge af fejlagtig anvendelse af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd. Reklamationer over naturens luner og kosmetiske afvigelser accepteres ikke, såsom:

  • Kosmetiske afvigelser der er usynlige ved alm. brug, fx på en skjult underside eller bagside
  • Alm. forekommende variationer i træfiner
  • Alm. forekommende variationer i læder
  • Alm. forekommende knaster i massivt træ eller deres placering
  • Mindre luftbobler i glasblæste produkter
  • Eventuelle lyskilder og batterier, der medfølger en vare. Disse er ikke en del af varen, men medsendes som en service, for at hjælpe kunden til at fastslå hvilken type varen bruger.
  • Unikke og vintage produkter


Trademax står ydermere for returfragten ved en reklamation, såfremt produktet er blevet afhjulpet af samme fejl 3 gange uden, at Trademax har kunnet tilgodese kunden et fuldt ud optimalt produkt.

Transportskade

Kunden bærer ansvar, for at der er nogen til at modtage leverancen og underskrive fragtbrevet når leverancen udføres. Det er også kundens ansvar at inspicere varen og emballagen grundigt efter modtagelsen samt at notere antal kolli. Såfremt der opdages fejl eller mangler på varen eller emballagen skal dette noteres på fragtbrevet/håndscanneren når chaufføren er til stede. Dette er nødvendigt i tilfælde af at du skal søge erstatning for eventuelle skader på dit produkt. Anmeldelse om transportskade skal ske inden for 3 dage, ved at rette henvendelse til Trademax, idet vi skal videresende anmeldelsen til vores fragtfirma. I anmeldelsen, bedes kunden vedhæfte billeder af emballagen, samt billeder af den beskadigede vare inden montering. Gem emballagen ved en reklamationssag. Reklamationssager skal oprettes via vores hjemmeside, under ”Kontakt os”. 

Godkendelse

Den e-mailadresse og mobilnummer du oplyser ved bestilling, bliver brugt af Trademax som kontaktoplysning, i forbindelse med advisering. Dermed godkender kunden også at få tilsendt tips, information og annoncer via SMS eller e-mail. Hvis kunden ikke ønsker at modtage ovennævnte e-mails, SMS eller annoncer, er det muligt at når som helst med et enkelt klik fravælge dette i e-mailen og/eller SMS beskeden.